Overblog
Follow this blog Administration + Create my blog

‫مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیست؟

امروزه چرخه های عمر محصول آن چنان کوتاه هستند که خیلی زود پس از شروع به کار یک شرکت به احتمال زیاد رقبا و تازه واردان هرگونه نوآوری را تقلید می کنند بنابراین منطق CRM در اینجا جلوه می کند و به کمک شرکت ها می آید. سازمان ها به دنبال روابط پایدار و مداوم...

Read more

شاخص های مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار CRM، حوزه بسیار وسیع داشته و سه بخش بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را در بر دارد. در این نوشته سعی بر آن است به بررسی چند شاخص مهم در حوزه خدمات مشتریان اشاره شود. مهم ترین نکته در بررسی عملکرد خدمات پس از فروش ، میزان برآورده کردن "انتظارات...

Read more

Top